PERANCANGAN PRODUK BARU
Perancangan Produk Baru tidak semestinya berteknologi tinggi untuk berjaya tetapi ianya menyampaikan nilai yang unggul kepada para pelanggan.Ia juga mewujudkan suatu budaya yang inovatif dan merupakan satu penemuan penting untuk inovasi- inovasi yang berjaya. Budaya budaya ini dapat dilihat di dalam pernyataan-pernyataan ahli koporat dan pembentangan pembentangan oleh eksekutif atasan.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
PENGENALAN
Penawaran nilai utama kepada pelanggan-pelanggan bermula dari inovasi-inovasi yang baru sepenuhnya tokokan penambahbaikan dalam produk-produ...
-
Inovasi Transnasional Produk-produk yang secara radikalnya baru dan nilai yang dicipta adalah ketara. Contoh : Perkilangan Goo...
-
Ia memadankan keupayaan kepada peluang-peluang bernilai dimana setiap peluang bernilai dipertimbangkann dari segi keupayaan organisasi untu...
No comments:
Post a Comment